8 Şubat 2015 Pazar

Başlangıç

Değerli okuyucular, tamamen amatör bir biçimde açtığım bu blogda, sizlere yemek üzerine elde ettiğim bilgileri paylaşmaya çalışacağım. Yemek benim için gerçek bir tutku. Tabi sadece yemek değil, aynı zamanda malzemesini araştırmak, satın almak, pişirmek, sunmak, tadmak bu tutkuyu tamamlayan birer yapı taşı. Özellikle belirtmek isterim, kendimi öyle gurme vs gibi bir noktada görmüyorum, böyle birşey zaten bu konudaki üstadlara haksızlık olur. Nacizane bu konuda meraklı birisi olarak, tecrübelerimi aktarmak niyetindeyim. Gittiğim bir restorandan, ayaküstü atıştırma yapılacak köşe başı büfesine, güzel ürünler satan bir şarküteriden, kişilerin evlerinde yaptıkları değişik tatlara kadar herşeyi paylaşacağım. Beğenilerim veya fikirlerim, olumlu veya olumsuz tamamen benim olacaklardır. Amacım kimseyi değiştirmek veya geliştirmek değil, böyle birşeyi haddim olarak da görmüyorum zaten. Bu blogu gideceğiniz biryer hakkında fikir sahibi olmak için kullanabilir, farklı bir düşünceniz veya yorumunuz varsa çekinmeden paylaşabilirsiniz. Yeni gelecek her okuyucuya şimdiden hoşgeldiniz diyorum. Sözü daha fazla uzatmadan damak tadı yolculuğumuza başlayabiliriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder