26 Şubat 2015 Perşembe

Ege Restaurant

Ankara Tunalı Hilmi Caddesi ve Tepe Prime'da faaliyet gösteren güzel bir balık restoranı. Ben dün akşam Tepe Prime şubesindeydim. Ortamı ve dekorasyonu sıcak ve rahat. Servisi hızlı ve temiz bir mekan. Mezeleri çeşitliliği iyi, meze lezzeti olarak güzel denilebilecek seviyede. Ara sıcakları da aynı seviyede diyebilirim. Ben özellikle atomu, kaya koruğunu, acılı yaptıkları peyniri beğendim. Fava güzeldi fakat biraz daha zeytinyağı ve dere otu ile süslense daha iyi olurdu. Kurutulmuş domatesin kapari ile servisi şık olmuştu. Kalamarı ızgara olarak tercih ettik, karides ise her zamanki gibi tereyağda bol sarmısaklı, ikisi de standart ve güzeldi. Ben en cok balığını begendim. Levreği güzel ızgara yapmışlar. Öldürmeden lezzeti ile güzel servis ettiler. Fiyatları içkili bir balık restoranı standartında. Ekstra pahalı da demem ucuz da demem. Tepe Prime tarafı için otopark sıkıntısı yok ama alkol alacaksanız lütfen taksi kullanin. Meze rakı ve balık eşliğinde güzel bir sohbet isteyenlere tavsiye edebilirim. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder